home again


Äntligen hemma, eller vad man ska kalla det, jag har ju precis inte längtat,
tvärt om. Men det ser liksom bara så bra ut att skriva det.
Jag har haft det superduper bra i Stockholm.
I onsdags tog vi det bara lugnt när vi kom fram, gick och la oss tidigt i
ren utmattning av att ha åkt tåg och sånt.
På torsdagen tog vi bussen in till stan och gick runt där och kikade i affärer.
Jag köpte en svart tubtopp med rosett, en grå tee, vita tygskor och ett par bruna
ballerina skor med liten klack.
På kvällen när vi kom hem beställde vi pizza och myste framför teven resten av
kvällen.
På fredagen tog vi det bara lugnt, åt godis, pluggade lite och sånt.
Igår så var vi och bowlade, vilket jag kan säga att jag inte är så bra på.
Fast jag fick ju iallafall sju strikes, och sen såklart 30 kast i rännan.
Jonathan vann, vilket inte vad oväntat med det motstånd han faktiskt hade.

Nu har jag kommit hem som sagt, för ungefär en timme sedan.
Jag är så himla himla trött så jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Blir till att gå upp och bädda ner sig med en stor kopp thé och känna
mig ensam i min stora säng utan jonathan.
imorgon är det skola... lovet har bara runnit iväg.

justia, några bilder kanske kan laddas upp imorgon. Om jag får
tid med annat i allt pluggande.



jonis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback