It's only you I think about


Idag har jag bakat muffinsar, riktigt smarriga sådana.
Några med chokladsmak och dajm i, och några med
banan och choklad. Dom med dajm blev bäst för jag
gjorde såklart något fel med dom andra. Men dom vart
inte äckliga för det! Tvärtom, bara lite mättande kanske,
och tjocka, och extremt kompakta.
Men pappsi ska nog bli glader till sin födelsedag
imorgon iallafall, och gästerna, och såklart jag.

Ida och jag har beställt biljetter till Salem Al Fakir,
den 17/3 på skottes. Ska bli riktigt roligt.
Och han är ju så himla söt, och har mysig musik.
Så det är väl pepp inför det denna månad!

Nej nu ska jag koka thé innan desperate..



the grass is greener on the other side
I've told some people now to know it
forget you old long come over to mine
take your first step and you will get there in time - it's true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback