jag har aldrig känt så mycket som jag gör när jag är med dig


  Oh hej vilken trevlig helg jag haft.
I fredags tog jag det lugnt, efter en hel veckas sjukhet.
Sydde lite, eller ganska mycket. En söt väska till en söt tjej,
nämligen Ida.
I lördags kom min Jonathan hem till mig på dagen,
kollade på när jag färgade håret och sen handlade vi
favoriten... naturgodis. Mums. Fast jag fick inte äta direkt.
Sen åkte Jonathan hem, eller vänta, jag åkte hem, ja justia
så var det. Ida kom sen förbi mig och vi tog bussen in till gävle,
vi var så extremt sugna på olika saker, jag på sushi eller wook,
och Ida på pommes, bea och kött (som alltid), så vi tänkte det var
bäst att äta på nian för där finns allt.
Men justia, det var såklart lördag kom vi på när hela nian var nedsläckt.
Sen var det jättedyrt överallt.
Men i kylan som tydligen hade valt att komma tillbaka så hittade
vi en pub/resturang. Ida fick sin älskade maträtt, och jag, jag fick
äta barnmeny nachotallrik för det var inte mycket annat som föll
mig i smaken där må jag säga. Efter maten så köade vi utanför skottes.
När vi kom in fick vi platser längst fram, och förbandet började spela.
Dom var bra!Och sen kom han in, Salem i egen hög person.
Lite smått chockad över alla applåder och att folk verkligen tyckte om
och kunde hans "konstiga" musik utantill så som han uttryckte det.
Han stojade, tog i handen med folk i publiken och viftade med sitt hår.
Jag har aldrig varit med om mer glad och tacksam artist, så ja?
Tack för en helt perfekt kväll!
Påvägen hem köpte jag en latte och Ida varmchocklad.
Vi satte oss på bussen och sedan mötte Jonathan mig vi busshållsplatsen
och Ida cyklade hemåt.
Jonathan och jag myste, och jag fick äntligen äta upp naturgodiset
jag gått och suktat efter hela dagen. Det var bara synd att han fick jättehög
feber sen, men jag har någratillgodo efter alla mina sjuka nätter och det är
bara mysigt att pysslaom honom när han mår dåligt. 
Söndagen orkar jag inte berätta så mycket om, vi åt frukost,
jag bakade muffins, sen såg vi på hockey med mamma och pappa,
åt muffins och drack latte. Trevlig söndag.

Tisdagmorgon, sovmorgon och nu ska jag hoppa in i duschen..


följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback