sickness


nu när våren äntligen börjat kika sig fram och man är
sådär extra sugen på att ta en promenad med alla dessa
kvittrande fåglar och höra skorna knastra av gruset på asfalten
och inte knarra av snön, blir man såklart sjuk. 
Trodde jag skulle ha tur och slippa influensan.
Men icke sa nicke, såklart får man febertoppar så det bara
smäller om det, snorig, snörvlande och irriterat kliande näsa.
Så typiskt mig!
Man får hoppas det bara är nått tillfälligt som lugnar sig inom
någon dag och jag är uppe på benen.

Idag kom dom efterlängtade skoltröjorna, och jag var såklart
inte närvarande och kunde dela ut dom till alla som väntat
och tjatat så länge..


nej nu ska jag gå och deppa i min äckliga febersäng
och tycka synd om mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback