A postcard to Nina

 Nu är veckan äntligen slut och helgen har kommit,
själv är jag så hemskt trött så jag inte riktigt vet vad jag
ska ta mig till. Även fast veckan varit rätt lugn och vi har
slutat tidigt fler av dagarna så blir man så trött ändå.
Jag kan ju bara tänka mig hur trött jag kommer vara
nästa vecka och veckan därefter när pluggandet verkligen
kommer behövas.
Nu är det mest pepp på shout out louds och SMK
som kommer till gävle nästa vecka, det ska bli riktigt
roligt, en negativ sak med detta är att då Arvika och festival-
längtan kommer komma tillbaka.
Nu ska jag krypa ner i mina nya soffa och äta äppelpaj,
oh vad jag älskar helg.

imorgon blir det klippning!


Precis den här dagen för 4 år sedan träffade jag Johanna,
det  passar väldigt bra att det just inträffade på hennes
födelsedag också!
Grattis gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback