Födelsedagsfirandet


Även fast det nu inte är så spännande och absolut inte
känns lika mycket  som när man var liten så är det ju alltid
roligt att fylla år, precis som jag gjorde just idag.
Det har varit lika trevligt som mina andra 15 födelsedagar
och jag fick fina presenter av alla. Vi åt goda pajer och jag hade
gjort en after eight tårta som alla verkade tycka mycket om,
och precis som alltid så känner man sig sådär lagom övermätt
och trött vid den tid då alla väl åkt hem.
Imorgon blir det till att plugga för fulla muggar, och sen på kvällen
ska jag nog äntligen träna nu när förkylningen blivit lite bättre!

Imorgon ska jag även hämta ut min Jens lekman biljett eftersom
han besöker gävle på onsdag, pepp!!

här kommer en liten del av mitt rum:
image284

(den bjuder jag på) Ni ser iallafall min fina tapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback