Please don't let this turn into something it's not


idag är det dags för att verkligen börja plugga på riktigt,
idag ska franskan försöka ta plats i min hjärna ibland
alla förvirrade sommarhjärnceller, efter detta så ska
matematiken in, och även naturkunskapen, jag lovar...
varken jag eller min hjärna känner oss sugna på detta.
Idag började jag halv tio, och slutade tjugo i ett, och hade
alltså sammanlagt bara två lektioner, det kan jag ju glädja
mig med iallafall...
problemet med mig och att plugga kan ibland vara stort,
jag är sämst på att verkligen komma igång med det jag ska
göra, speciellt idag med värsta huvudvärken, jag har ju
somsagt glasögon som ska hjälpa mot det värsta, men
eftersom att jag är ovan för att jag knappt använt dom nångång
så får jag ännu mer huvudvärk när jag har dom på mig.
Och eftersom jag blivit immun mot alla slags värktabletter så får
min huvudvärksbot bli något annat...kaffekokarn bara brummar
inne i köket, och till detta blir det nog resterna från gårdagens
goda blåbärspaj, sen så ska jag nog vara i form igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback