Rainy december night

Vardagen präglas av skola och hemarbeten i form av samma arbete
som man gör i skolan några timmar innan. Det mesta ska vara klart nu
innan jul vilket innebär mycket stress, men sedan väntar två veckors
vila, vilket verkligheten är efterlängtat.
I helgen ska barnet i mig komma fram igen, det blir en kväll med spel
i alla dess former och förmodligen också väldigt god mat.
Jag måste försöka ta en tur in till gävle någon dag också, handlandet av
julklappar har precis som allt annat just nu blivit bort prioriterat.
Nu ska jag fortsätta att läsa naturkunskap och hoppas att jag blir lite
klokare till provet på fredag.



Denna är påväg hem till mig. Jag får den dock inte förens julafton då det är
en julklapp från föräldrarna mina.


Kommentarer
Postat av: erikaaaaaa

ja oja, det tackar jag för :D

2008-12-04 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback