crashing cars in his brain


Idag har jag ägnat mig åt att ha lite mer migrän.
Sen efter det så har jag skrivit en fyra-sidig uppsats
till Samhällskunskapen som skulle in idag.
Känner mig ganska duktig.
Fast det är ju synd att jag är ganska hypad just
nu då min föda denna dag mest bestått av kaffe
då jag inte orkat göra någonting annat.
Tur att pappa bakar så goda choklad-sockerkakor.
Jag tänkte också sy mig något fint ikväll med allt
blått tyg som bara ligger och skräpar sen förr.
Men min idé var tyvärr tvungen att avbrytas då
jag märkte att vi inte hade något gummiband
hemma. Blir till att inhandla det plus nytt svart tyg
när jag äntligen får pengar.

image371


Kommentarer
Postat av: en patetisk jävel

varför skriva fyra när det var max tre sidor? slick i stjärten? ;)

2008-01-24 @ 10:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback