there was snow.

Denna lördagsförmiddag har bestått av en lång och god frukost
samt en timmes promenad med pojkvännen i det fina vädret.
Snart ska jag ta en varm dusch och kanske laga någon form av
lunch.
Ikväll blir det en tripp in till gävle med en vän för att se
"yes man". Får hoppas att den är bra, är dock lite smått oroad
eftersom jag vet att Jim Carrey ibland kan vara liite för mycket.
Som tur är har jag ett antal biljetter som jag fått under julen,
så om filmen gör  mig besviken så behöver jag inte känna att
jag slösat bort pengar mer än på popcorn.






Kommentarer
Postat av: jessica Ytterbom

ELIN!

snälla vart har du varit på träningarna? jag saknar dig ju:) Snälla kan du inte komma ner och kolla om du är sjuk eller så. Måste få höra ditt skratt eller ditt pladrande:P

snälla jag ber.

ville även tala om att vi vann med junisarna i dag mot Storvik med 3-2 men jag säger de vi hade behövat dig och pernilla med oss.......

Postat av: Helene

Tjejen! Vilka härliga bilder! Du kan å´ vet vad du håller på med! Nu är det du som kryar på dej, så vi kan slå pojkarna på en härlig spelkväll! Vi kan ju köra tennis vettja..;) Eller varför inte göra lite goda drickar..?

Puss på Söt Elin!

2009-01-12 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback