Leave the quiet leave the night



Att vara tillbaka i skolan visade sig vara rätt så trevligt,
men då syftar jag inte på det som måste göras och
det jag missat. Det jag däremot syftar på var att äntligen
få komma hemifrån efter en veckas sängliggande i
isolering.
Men i och för sig så antar jag att det mesta känns rätt så
tilltalande efter en sådan vecka.

Denna vecka startar den nya terminen, och även två nya
kurser, retorik och religion A.  Nytt är bra, lite förändring,
och det är faktiskt behövlig i nuläget.

Kommentarer
Postat av: Helene

Vad skönt att du är frisk igen SötElin!

Kramen

2009-01-20 @ 20:13:02
Postat av: maria

Elin, jag är tillbaka i bloggvärlden. Läs i mitt inlägg vad det var som fick mig att ändra mig, AHAHAHAHAHA du komemr dö.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback