ännu en tid av mitt liv


uh, nu är ännu en vecka avklarad, alla uppgifter och prov inlämnade, jag som trodde jag aldrig skulle hinna för att jag planerar ju jämt så dåligt. Men med en massa stress så löser sig allt tydligen tillslut.
Denna helg är inte så fullt planerad.. Jag vet iallafall att jag ska träffa Ida ikväll, och se på sanna när hon dansar sött på söndageftermiddag.. Lördag är helt tom? jag kan inte komma ihåg sist när jag inte hade någonting att göra. Jag kommer säkert ha jättetråkigt. eftersom att jag är van att vara helt sysselsatt.
äsch, jag får hoppas nått roligt dyker upp.
Iallafall är jag jätteglad över att jag inte blivit sänkt i matte och får behålla mitt vg.
Och så är jag ganska stolt över mig själv att jag lyckades få ett g i mitt hatämne Kemi.
Jag antar att jag inte kan göra mer än så...

Igår var det typ sista riktiga hemkunskapslektionen föralltid kan man ju säga.
Vi har en nästa vecka också, men då är det bara städ och fjanterier. lite sorgligt sådär eftersom jag älskar hemkunskap. Och jag har såklart fått oturen att vara lik min mamma, dvs. att vara en olycksfågel.
för ett tag sedan brände jag mig, så nu har jag ett stort ärr på min arm, och igår var det nära att jag sågade av mig fingerspetsen. Okej, där kanske jag överdrev lite. men det gjorde såå ont.

Nu ska jag nog lyssna lite mer på moneybrothers nya skiva.
försöka få in några låtar till konserten så jag inte står där och ser helt borta ut!
mycket pepp!!


Dina läppar skickar kyss ifrån
Helsingborg jag fick en bild på telefon
Är det din önskan så är det min lag
Du vet jag släpper allt och flyger ner idag



/adioselinon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback