I have never been more sure


ännu en trevlig helg, som nu är borta. välkommen tillbaka till vardagen och dess tråkigheter.
denna helg har jag bara tillbringat med kära jonathan. massa mys och godsaker.
precis så som en helg ska vara.
för ett tag sedan kilade jag hem ifrån honom, och snart ska jag plugga. söndag,
det är en sån där pluggdag helt enkelt, det är just därför jag hatar söndagar. för att det blivit en sån dag,
och för att man vet att man är tvungen att gå upp tidigt och gå till skolan nästa dag.

och aj vilken träningsvärk jag haft nu under helgen. Man skäms lite när man har fått det av en idrottslektion?
det bevisar ju hur hemskt bra tränad man är. skäms på mig.
jag är så hemskt pepp på min klänning som börjar bli klar nu,så man längtar tills varje fredag för att se den utforma sig och sakta men säkert bli klar. hoppas bara jag hinner få den klar till jul, så slipper jag inhandla något annat att ha på mig, med min hemskt dåliga ekonomi. och jag får verkligen hoppas att den passar..
för det skulle vara så typiskt mig att ha slitit med något så länge, och att den sedan är för liten eller nått annat.

min mamma har 72 tomtar, som hon tog fram igår. Hon tycker att det är ett litet antal, och ska ta fram fler, och köpa fler. Hon älskar högtider, speciellt jul. Och jag själv, jag vet inte. är inte alls sugen på jul nu.
isåfall bara lovet som vi får, men alla julsaker och sådant som jag alltid älskat förr, det är jag inte så glad över nu, men jag antar att det kommer sen.
det jobbiga med jul, det är att man hinner tröttnat på det innan det ens varit.
måste skriva en önskelista också, fast jag inte vet vad jag vill ha. Pengar får det bli. fast det är tråkigt för alla att ge bort.
och sen måste jag ta mig in till gävle en dag, och handla julklappar jag med. Men minus med det just nu är att jag inte har så mycket pengar kvar, så någon julklapp kommer få inhandlas i stress den tjugonde!

på tisdag ska jag till tandläkaren, usch, värsta dagen på året. Och resten av veckan kommer nog bara handla om pluggande.
undra hur många hål jag har nu.. blä..


Nu ska jag ta tag i min söndag, och göra den till något att vara stolt över sen!


adiooooooos
/elinpelin


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback