juldagen


trött, mätt, känner mig ännu värre överkörd.
jag antar att julen är förbi?
massa paket, eller snarare kuvert. Bästa julklappen var såklart biljetten till rockbjörnen.
Med hotellvistelse, mat och kanske shopping dagen efter.
Och jag får såklart åka med dom bästa killarna, efter lottning och allting - Per och Gustav!

inatt har jag sovit  hos bror med familj, precis som traditionen säger. Och vi har gått i pyamas hela dagen idag.
ätit mat, spelat spel och haft allmänt roligt. Stannar här inatt också, och imorgon blir det väl antagligen mat hos farmor, och mys med kusin sedan.

och bada har jag fått gjort också, sjukt skönt. önskar att vi hade ett badkar hemma.
det ska jag definitivt ha när jag flyttar och blir stor!

resten av lovet blir lök.
hoppas jag blir frisk till cupen.

nej nu ska jag kila och umgås.



saknar jonathan gör jag också
som alltid när vi inte ses



host
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback