kill your fears today


tur att folk kommer ihåg saker åt mig, annars skulle jag nog vara helt lost.
tillexempel idag när jag nästan glömde tandläkaren ännu en gång, om det inte varit
för sannapanna.
här satt jag och myste med ett granatäpple, gjorde mig redo för pluggplugg
och med mysbyxorna i högsta hugg.. 7 minuter senare låg jag och vart undersökt
av tandläkaren. det kallar jag rekordtid eller vadå? jag har nog aldrig cyklat så snabbt,
plus att regnet vräkte ner.
iallafall så hade jag inga hål, fick lite bananlack och fler flourisar, undersökningen
tog 10 minuter. sedan var jag hemma igen.
resten av dagen har jag bara pluggat, och druckit julens underbaraste dryck; dvs. glögg!

pepp på
- arvika?
- spanien
- moneybrother
- min egensydda klänning
- jullov


negativt
- plugg
- regn
- håliga skor
- ekonomibrist
- julklappspanik



/elisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback