Lucia..


Igår umgicks jag med min mami. Vi bakade söta lussebullar, drack glögg, lyssnade på julmusik och hade allmänt trevligt. Detta vart det goda resultatet av våran kväll;

mums säger jag bara.
Idag är det lucia.. så då ska hela skolan kolla på vårat lussetåg. Efter det blir det mest mentorstid och senare är det den årliga innebandymatchen mot lärarna. Ska bli roligt att se, även om man inte är med själv.

Fast det bästa med denna lucia dag är nog att ikväll ska jag och mina flickor till gävle.
våran efterlängtade kväll på skottes! dvs. MONEYBROTHER!
japp. och roligt kommer vi ha det.
och nu är det bara en vecka till lovet, ska bli underbart skönt.

nej nu måste jag klä på mig.
ciao!


/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback