There is nothing left to do but sleep..


en feber som bara dyker upp helt plötsligt? usch. inte något jag tycker om.
Först hela kvällen igår, tillsammans med en massa värk överallt. och sen natten, blä. Den var värst.
massa äckligt svettande, huttrande, konstigt jobbigt drömmande och sömnlösa timmar.
tur att det är över. lika fort som det kom. Konstigt det där egentligen. Hade verkligen inga syntom som visade att detta skulle komma..

aja..
Idag har jag som sagt bara vilat. Så mycket så att jag har liggont. jag tycker verkligen inte om min hårda säng och min tillplattade kuddar. Och alla dessa teveprogram dom spelar om och om igen är verkligen uttjatande. Nej att vara sjuk det har jag verkligen blivit trött på under alla dessa år.
Jag har tröstat mig med mig godisskål.
kris om man längtar till skolan?
och ett till minus, man känner sig alltid så äcklig när man haft på sig pyamasen mer än bara på natten?

snart är julen här. och på onsdag ska jag försöka komma iväg och göra lite seriös julklappshandling.
Också hoppas jag att det blir några slantar över så att jag äntligen kan få unna mig något fint och användbart.
Jag har fått en liten skinnväska av min moster. Också har jag fått testa en kappa, superfin, men tyvärr super super stor! äsch.
och till min otur hade hon rensat ur alla sina gamla kläder bara för någon vecka sedan.
utan att meddela mig?
nej nu behöver mina tomma garderober ett lyft! hoppas "tomten" ger mig massa med pengar!

imorgon ska jag pallra mig till skolan om min mami och papi tillåter.
inte för att jag är sådär jättetaggad på skolan utan det är mer för att man ska kunna utnyttja tiden man får efteråt.
Då blir det först avslutningspresentshandling åt våran mentor rajala med sanna och Ida.
Och sen ska jag äntligen träffa min efterlängtade Johanna en kort stund efter att hon slutat och dagen börjat ta slut.


So I'd prefer to be remembered
As a smiling face
Not this fucking wreck
That's taken it's place



dig älskar jag, som alltid
min jonathan


mot duschen.
ha en fortsatt trevlig kväll.


hasta la vista
/EEEElin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback