And, I know you have a heavy heart, I can feel it when we kiss.


nu har jag pluggat so, skrivit franska, läst lite i mina böcker. funderar på att börja på den där dumma bildanalysen.  vi får se om jag orkar. jag har träning sen.
det vart inget kalas. min bror vart sjuk. Men grattis "lilla" kalle, nio år, iallafall!! jag ser ditt jätteleende framför mig på den nya cykeln. min charmprins!

jag tycker verkligen om dom här två bilderna.
(postal service)  &  (bright eyes)

också är ju dom bra också för den delen.


nu ska jag ta ännu en kopp kaffe, plugga lite till. få lite ondare i magen.
och sen kila iväg i halkan för att träffa på surigheten igen!

imorgon ska jag träffa min söter! ännu en höjdpunkt.
stackarn som sliter och städar varenda dag, då kanske läxor tillochmed är skönare.




/E-lisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback