en eftertraktad vän...

... ja nu blir det en sån där lista! jippie. en glad sak i min trista tillvaro.

Din ålder: femton..
Födelsedag: i löviga september
Syskon: une, my dearly beloved bror Per!
Hårfärg: det brukar variera, just nu brunrött-kastanj-. och jag trivs bäst i det. jag tror jag har så från början också.
Ögonfärg: grönblå
Vad shoppar du helst: shoopppar.. nja, jag shoppar mest från hms budget skitaffärer, men det är ju oftast för att jag tyvärr inte har råd med det jag egentligen vill ha.
Har du några tatueringar eller piercings? om hål i öronen räknas
Hur många skor har du? hahaha..
Hur många par byxor har du? ehrm. någrastycken.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? nej tokig! sån är jag inte.
Färg: allt som passar för stunden. men rött är hemskt mysigt.
Mat: wook, allt med nudlar och såklart pizzaaa
Sport: innebandy, duvet sån där fjollig sport med en klubba och massa galna folk som jagar en vit boll.
Ord: meeen
Brutit mot lagen? jag cyklar utan hjälm varje dag. också brukar jag skjutsa jonathan hit och dit!
Fått dig själv att kräkas? allt som är äckligt såklart
Tar du droger? ja, jag kan inte leva utan dom. jag träffar dom varje dag i skolan
Vad använder du för schampo? det som papi inhandlat..
Vad är du mest rädd för? det är väl det där alla fasar, bli ensam... och sviken..
Vad lyssnar du på just nu? bright eyes - we are nowhere, and it's now
Pizza eller choklad? chocklad- smack
Guld eller silver? silver
Vilken film såg du sist på bio? djävulen bär prada, med sötisidisen.
Vad vill du helst av allt göra just nu? pussas med jonathan


det är ju sorgligt att jag ramlade på cykeln och slog mig gul och blå!
jag passar inte att vara bucklig och ha ont.
en till sorglig sak är att jag ska plugga både lördag och söndag. oh vilket liv vi alla haar..
tralalaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback