Grey light, new day leaks through the window


pizza. igen? herregud. undra hur många gånger jag tänkt..."det här ska bli den sista på någon vecka".
Men nej.. Ida och jag såklart.. vräka vräka.
haha.. men det är ju gott.. och jag har endå tränat ikväll. klubban känns knepig. och det känns så surigt hela tiden. klubban vänjer jag mig med snart, en vanesak bara. men det andra? ja. jag vet inte.
JA OCH SÅKLART FICK VI MASSA PLUGGSKIT IDAG! så som jag sa.
tänk. jag kanske kan spå saker. Nej.. det är för självklart såklart.
snart ska jag krypa ner.. och välja en av alla mina tre böcker jag läser, jag blir helt yr  huvudet. så typiskt mig.  smart tjejen.Kanske smartast att läsa på den där dumma geografin istället. som jag endå kommer glömma om någon månad.
imorgon måste jag krama lite på min jonathan!
och sen ska jag ängna hela kvällen och natten till att läsa och plugga.
onsdag blir panik.
fårse om jag hinner skriva mer på någon dag!
nu ska jag kila iväg.



/eliiiiiiiisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback