I have news for you my friends, I'm sticking by you until the end!


Oh så mysigt vi flickor kan ha det. Först bio, såklart Borat. Det var det roligaste jag sett på länge.
Har nästan träningsvärk i magen efter att vi vek oss av skratt och i brist på luft.
I all iver och berättande om vad som varit roligast cyklade vi hem till mig igen.
lyssnade på music, dansade, pratade, drack glögg och hade det trevligt.
Och Sanna är ju så puckad som klickar hem en massa saker hela tiden. haha.
Ni är sådana stjärnor, med olika kvaliteer. Så himla rolig kombination,
och så himlans roligt vi har tillsammans.

Idag måste jag städa, dammråttorna är lika stora som.. jaa jag vet inte.. riktiga råttor kanske.
Usch.
Också måste jag diska, byta sängkläder och hålla på.
Och ännu bättre efter det.. ska jag plugga.
senare om jag hinner ska jag träffa söta Idisen.


When it’s raining, we’ll go to the video store
We even like the same movies
No damn jedis or hobbits this time





lilla kingen!!
BORAT

Kommentarer
Postat av: Anonym

min älskling är så söt!

2006-11-18 @ 13:11:32
Postat av: Anonym

/ida

2006-11-18 @ 13:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback