If this is not called happines, I don't know what it is


idag var den denna oändliga måndag igen. Med den största tröttheten under hela dessa
långa veckor. Vi hade iallafall lite sovmorgon. Så jag passade på att gå upp i rimlig tid
för att sedan kunna vandra runt här i min egen takt, koka gröt, läsa tidningen och bara vakna.
Och allt stressplugg jag la ner i so igår kväll var förgäves, min stackars hjärna hade tydligen
uppfattat fel (vilket den ofta gör), så det var inget prov idag, utan på torsdag.
Fast det var ju endå inte förgäves. För då slipper jag plugga på onsdagen istället.
Men iallafall så är det kemiprov imorgon, usch. det är verkligen ett sånt där ämne som
jag rent ut sagt hatar. Men jag får hoppas på det bästa iallafall!
imorgon  ska jag jonathan och pappa kanske på hockey?
haha, inte riktigt min grej. Men det blir säkert mysigt.
nu ska jag strax på träning, sedan stressa ihop resten av plugget!



This is what I call love my dear friends!
loveee



/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback