I’m the kind that sees sun and brings an umbrella


ibland så orkar jag verkligen inte med mig kropp. skulle vara så skönt att slippa ta åt sig av alla envisa sjukdommar för ett tag. jag hatar att må illa.. fast det var värre igår. Men jag har inte gjort utlopp för min illamåendehet, så jag antar att jag får gå ut i friheten och till skolan imorgon.
Och jag känner mig bättre idag, så bra att jag har pluggat. det krävs starka krafter för sådant, om man kollar på min plugghög!
Jag har ännu inte börjat på uppsatsen, blir väl så att jag skjuter upp det hela tiden.. och slarvar ihop nått i sista minuten. sällan Elin.
Nej nu blir det att ta tag i kragen och rycka upp sig denna vecka. Jag lär sluta skjuta upp saker.
oh nu längtar jag redan till helgen. för jag tänker sitta isolerad hela veckan nästan. först gå till skolan, och sen ta skolan med sig hem på eftermiddagarna, enda friheten får bli träningen imorgon kväll.
så slipper jag stresspluggmage i helgen, och kan bara ta det lugnt.

också saknar jag jonathan

 

You can hold the remote, I won’t try to steal it
And the best cushion is yours and you can have your feet on me,
Even though I’m scared of feet and even though I had a hard day at work


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback