lovely days

denna helg kan jag beskriva med ett ord; underbar.
Och vad mer kan man begära av den egentligen. Jag har bara tagit det lugnt.
Umgåtts med min älskade Jonathan, och jag har nästan inte tänkt på allt som har med
stress och skola att göra. Förutom idag!
I torsdags umgicks jag och flickorna, vart mycket mys och prat. Ett extra plus att dom sov
över, vilket var längesedan dom gjorde.
Sedan på fredagen skrev jag klart det sista lilla extra på uppsatsen, och gick igenom den
ännu en gång innan jag skickade den till läraren. Och jag försökte även förstå lite franska,
men det gick såklart inte.
På eftermiddagen så träffade jag jonathan, vi hjälpte hans snälla mor att handla,
ett minus för regnet som kom och störde på vägen hem, och gjorde oss alldeles genomvåta.
På kvällen var det mys med mat och tv tittande, och ganska så tidig sömn.
Igår var vi till valbo och kikade lite, kollade på lite julklappar som ska inhandlas senare
och unnade mig själv lite nytt smink, en halsduk också åt jag vårrullar.
Också träffade vi på söta Ida som var där och handlade, och klippte sig.
hon vart supersöt! fast det är hon alltid
En supermysig dag, och det vart sedan en mysig kväll, med tacospaj, poker, film och massa annat.
Idag vaknade jag upp med Jonathan brevid mig, ovanligt sent. Paniksent nästan.
halv tolv, det måste betyda att jag verkligen kunnat tagit det lugnt denna helg.
Och verkligen varit avslappnad. För jag kommer inte ihåg när jag sov så länge sist.
Sedan åkte jag hem, spelade spel och kikade på hey baberiba med gustav.
efter det pluggade jag so, och nu sitter jag här.
jag har en massa ångest över att jag inte börjat förbereda mig så mycket inför franska
redovisningen, det ska bli så skämmigt, jag har aldrig pratat inför hela våran franskaklass.
Iallafall inte på det språket!
och No;n ska vi inte tala om, det kommer jag aldrig klara. Hur positiv jag än är.



håll tillgodo med några helgbilder


jag måste bara säga; stackars er som ser mina förfärliga miner som ploppar upp ibland.
och min ursäkt är trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback