morgonsol


ih. Jag lyckades ta mig upp iallafall! japp. Duktig elin. nu har du typ bara nån månad till att klara av. suck.
idag ska vi protestera mot våran klena rektor om den söta kaffemaskinen som lärarna snart äter upp!
vi vill ha den! eller iallafall en del av den. Då skulle varje kväll kännas meningsfull.. och utan oro över att känna sig död i skolan.
hon kommer säkert inte gå med på det. för vi ska ju vara en så hälsosam skola. Men endå säljer dom kexchoklad i caféterian? och "halstabletter" som egentligen är godis!
och lyssna på namnet... caféteria. Det ska väl finnas kaffe ellehur?
En hälsosam skola ska inkludera pigga och snabba elever. japp. det blir vi om vi får det såhär!
aja, från det ena till det andra.. Jag tycker att mitt hår redan växt ut mycket? är det jag som morgonyrar eller så växer det som ogräs. alternativ ett låter rimligast.
jag har funderat ganska mycket på gymnasium nu. Och det lutar åt sam, fast samtidigt skulle det vara roligt att gå media. aja, det känns jättetungt nu, och snart är väljartiden nära. puh.
om jag kunde få nått tecken om vad som är rätt bara.. för jag själv har ärligt talat ingen aning alls!

idag blir det väl bara plugg.. jag vågar nästan inte ens tänka på hur mycket dom kommer kasta på oss idag. en dag efter lovet. hallå.. vi är inga vandrande pluggmaskiner och tänk på att vi faktiskt haft en förhållandevis lugn lov nyss!
jag får ont i huvudet av att bara tänka på det.
jag får be pappa köpa huvudvärkstabletter när han kommer hem.
nu kanske man ska klä på sig och dra ut cykeln.

massa folk kommer och besiktar lägenheterna idag. jag tycker inte om att massa okända ska gå in i lägenheterna och kolla. det är privat!




/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback