reegndag


regnet bara öser ner. jag hoppas det inte blir kallt sen, då kommer jag halka, slå ihjäl mig.
det vart ingen bio igår, brist på visat intresse. också är det ju gansa dyrt.
får bli en annan gång.
Ida och jag var ut och åt i stället, lyxade oss, på napoelon. Det var jätte mysigt.
Sedan hyrde vi två filmer och käkade massa mumsiga karameller som min pappa köpt hem.


skräckfilmen var riktigt dålig. Men det blir så, när man sett allt bra är det risk att man hyr en sån där B-ig knepig film. Ida sov mest, eller.. "hon hade så ont i ögonen". haha.
hon är så söt.
Komedin var det roligaste jag sett på länge! date movie!
undra varför jag inte sett den förut.


ida cyklade hem i spöregnet för ett tag sedan.
och jag ska plugga lite innan matchen.
känns ganska onödigt att vara med endå.
jag vet ju hur det blir när vi möter ett jätte bra lag.
äsch.
ikväll ska jag träffa roliga ida igen.


imorgon är det söndag.
sen är helgen slut.
jag orkar inte skolan mer.



and when the night has turned to day, I'll never leave you anyway

Kommentarer
Postat av: ida

Jag älskar dig.

2006-11-11 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback