stresshuvud!!


jag blir så arg på våran dumma och knasiga rektor. imorgon blir det termos för min del!
och min plugghög bara växer och växer.. egentligen skulle jag tagit ett kort och lagt ut här. Men jag tror inte jag hinner det.. eftersom jag springer imellan teven och datorn och skriver. Det är ju säsongspremiär på Grey´s idag. oh so härligt. och så är det såklart dubbelavsnitt. yippie!
precis vad jag behövde.. eller kanske inte
egentligen skulle jag behöva sitta nerhukad i alla böcker och bara mala in information i min trånga hjärna. Men jag orkar inte! herregud! det är andra dagen i skolan sedan lovet. och jag har redan mer att göra än jag kan tänka på.
idag tog jag min tid och umgicks med jonathan. ärligt så struntade jag i allt annat. men vad gör man inte. får bli hyperstress imorgon istället. men men. det är väl som det brukar. och ännu har jag inte dött.
också fyllde min kusin 18 år idag, grattis till dig.
jag så smart jag är, har suktat efter kaffe hela dagen.. också dricker jag det kring åtta halvnio. jag skulle tackat nej! smartiga elin tog tillochmed två koppar, rent. oj oj oj. blir en lång natt. men det kanske är bra, så kan jag sitta och läsa hela natten.
ibland känns det faktist som om jag skulle kunna leva på kaffe. fast jag skulle nog dö efter ett tag.
och jag har tänk på en sak. egentligen.. ni som läser dettta... och alla andra stressade  15-16 åriga flickors blogg.. så kan det egentligen inte finnas så mycket att läsa om?
kaffe, stress, plugg, pojkar och massa klagomål och väder och såklart kläder.
aja, det är som ni tycker.
jag klagar.
det är skönt att skriva.
men jag sa att jag inte skulle hinna.
jag hinner egentligen inte, men jag kan inte låta bli!
och faktist känns det skönt att jag inte suttit vid datorn på hela dagen förens nu.
stolt datanörd!
äsch. tillbaks till teven -
imorgon är det kalas igen, lilla kalle som egentligen är stor... bara att jag inte orkar acceptera det, jag kommer svälla upp av all tårta och kaffe.

tjohejs!


jonathan jag älskar dig!!!



/elinpelinkarrevarrevinkenstinkenstelin!
(som en julia en gång sa, varje gång jag hämtade gustav på dagis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback