the more I think the less I know


nu är jag nästan klar med denna dryga uppsats. Bara sammanfattningen kvar.
Också har jag gjort bilduppgiften färdig, och läst franska, fast jag inte förstår.
Och sen tog mami och jag en välbehövlig prommis med voffsingen.
nästan en timme var vi borta.
effektiv dag, jag är ganska stolt..
och jag slipper stressa ihop allt till nått skit i slutet.
Men att hålla sig under åtta sidor? icke. det går ju verkligen inte med alla dessa
extra skitsidor som ingen endå bryr sig om, bara svenska läraren.
Imorgon är det lilla fredagen kan man säga, vi är lediga på fredag..
så det blir som en extra fredag. Då ska jag umgås med mina söta flickor
mysa prata och käka. blir nog en mysig kväll. som det alltid blir.
Sedan blir helgen lika bra resten av den också (förutom söndag som inte räknas),
umgås med jonathan och sova hos han på fredag, och sen lördag blir det antingen
julhandling eller bara myspys

söndag ska vi inte tala om.
pluggpluggplugg. och sen får vi se om Ida och jag hinner simma några
uppfriskande vändor på vårt exremt fräscha badhus!
iuhhh.

Justia, idag hade vi det efterlängtade matteprovet. avisst.
iallafall, jag vet inte hur det gick. Jag är ganska puckad, och matte är faktist
inte världens roligaste ämne. får hoppas på det bästa!


Nu ska jag vila mig lite, sen blir det tvtittande och lugn och ro,
och våran träning är inställd, ganska skönt faktist!


adios amigos


/elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback