think I was blind before I meet you


igår soov idisen hos mig. Också kollade vi på två komedier.. så roligt.
exotiska frukter är det nya godiset, så gott.
och ännu godare idag.. när granatäpplet var kallt från kylskåpet.
mums! fast ida saknade såklart sitt godis.. Men verkade taggad endå.
sötida.
idag så var vi på jonathans match. dom vann, han var duktig.
är duktig.
och gjorde två mål.
Sedan umgicks han och jag, kikade på bandy, myste och pratade.

imorgon blir det plugg, nästa dag plugg, dagen efter plugg osv.
skönt att denna vecka är en dag mindre!

och snart får det bli jullov.. jag vet inte vad jag ska önska mig.
en ny säng? en soffa? eller en symaskin?
eller kläder till pengar?

jag är knäpp!

nu ska jag kila.


/elisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback