This is not bad only serious..

.....usch vilken dag!
jag som sovit i typ två dagar, också kommer man till skolan. böcker hit och böcker dit.
krav här och krav här. Hallå, ja, jag orkar faktiskt inte så mycket. och släng inte på massa mer.
men det gör ni, bara för att ni sitter där på era stolar och bara ler, fast skakar på insidan!
och nu är våran no/mattelärare sjukskriven tills vårterminen. så vi har fått en lärare som känner oss ännu sämre än vad den "gamla" nu gjorde.
varför kan folk bara inte stanna. betygen blir inte rättvisa när dom inte har någon vetskap om varesig elev eller kunskaper.
dom bildar sig bara en snabb uppfattning på deras korta såkallade vara lärare tider. och den korta uppfattningen hamnar på ett papper som... jag är nästan rädd att säga detta... som vårat liv hänger på!
och alla har dåliga dagar, och hemskt bra dagar. det blir ju synd för den som inte är så pigg på allt den dagen personen vill bilda sin uppfattning och sätta sitt såkallade betyg.
nu blev jag upprörd.
så inget mer om det.

ja, vad har jag gjort idag.
välkommen upp baklängesprupp- såklart, pluggat. det har jag gjort idag.

men ooh så skönt det var att träffa jonathan i skolan idag.
sex dagar sedan jag såg han, kramade han, pussade han.. sist..
det gråa som börjat svartna mer och mer innuti mig lös upp.
han är mitt ljus om dagarna.

ajaa, imorgon tänker jag iallafall gosa med honom, så får dom där dumma böckerna som täcker hela mitt skrivbord ligga där och ruttna en dag.
jag skiter i er! ja hör ni! jag skiter i er imorgon!!


Ännu ett klagobloggsinlägg, nu får det vara nog.

ett plus är kaffet som ska införas i vår caféteria äntligen, och andra nya fördelar.



champis härjar
en riktig gladis
champis in action
söt också.
men han ser sinnessjuk ut på denna bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback