bara lukten gör mig svag


helgen har varit underbar.
först var jag hemma hos min undebart snälla bror och hans
enormt kärleksfulla familj.
jag åt där, myste där och sov där.
jag fattar inte hur man kan tycka om människor så mycket.
det är konstigt.
hur mycket man kan älska så många, så det känns som man ska spricka.
om jag någon gång ska spricka och dö av någon känsla, så hoppas jag det
är av kärlek. det lär nog vara det bästa sättet att dö på.
"hon dog av enorm kärlek"
det låter så fint.

lördags.igår.
jag var med jonathan, söta underbara jonathan.
mys med fotboll, mat, godis och allmänt mys bara.
jag är så glad jag har han.
jonthan
min.


det är då knepigt hur man kan må olika dagar.
ena dagen depp depp depp. andra dagen är det lycka i överflöd.
och ibland blandat.
det är mycket vädret.
mycket hur man är i morgonhumör.
och mycket hur andra är.
konstigt att andra saker kan påverka ens humör.
och hur man är.

imorgon blir det plugg.pluggplugg.
som nästan resten av veckan..
nu får det bli höstlov.
jag går snart in i väggen

och snart är pencilineringen slut, då får jag börja träna igen
börja vara social. oh vad jag längtar.



nu till sötnosarna



ha en bra fortsatt kväll.
det kommer inte jag ha.
dumma so.
dumma prov.



/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback