du tar så lite plats, jag tar allt



det här vart en sån där plugg panik dag som kan komma ibland.
slängde nästan ihop allt som jag kände mig stressad över. nu är det
bara det där dum-dumma matteprovet imorgon som jag är ganska oförberedd till.
Jag vet seriöst inte hur man pluggar till matteroven, gäller att hänga med på genomgångar
helt enkelt. jag har aldrig pluggat till ett matteprov och jag kommer nog aldrig orka göra det heller.
Ska försöka läsa alla genomgångar nån gång innan jag somnar, men jag tror inte det är till sån stor
hjälp faktist.

nu färgar jag håret.
tro det eller ej.. rött.
knepigt.

hahaha.

nej nej, det ska inte bli rött. jag måste färga bort dom fula bleka pigmenten först.
sen blir det kastanj. nästan likt min riktiga färg.
som jag knappt känner igen..

nu plingade det. hej!


tillbaka.. oj så röd elin blev.. men nu är den andra färgen istoppad så nu är det bara att vänta och se.
Det blir säkert urfult. det blir det jämt när jag gör nått. men det är inte så konstigt..


iallafall så har jag pluggat undan mycket idag.
så imorgon ska jag umgås med min jonathan.
lika roligt och mysigt och underbart som alltid.
också ska jag träna innebandy, för första gången på
typ tre veckor tror jag.
det ska bli skönt,. och hemskt jobbigt.
bläesch.


Nu ska jag kika lite på engelska orden. sen blir det desperata hemmafruar för min del.

godnattig.
kramig.


justia, vi har pratat om gymnasium idag.
jag vet inte.
jag vill till uppsala.
men det blir knapert,
det blir saknad,
men det blir säkert jätte roligt,
usch, jag orkar inte ta så stora beslut om mitt liv.
hejdå


jonathan
du har allt det där som jag vill vara.
som du är.
så som du är underbar.
jag älskar dig. det har jag alltid gjort.


marit är vacker.
marit.



/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback