I keep slipping all the time


man ska inleda med något fint i en blogg har jag läst nånstans.
då vill jag inleda med att helgen var underbar.
med både jonathan, och sanna & ida.
ni är underbara.

jag är sjuk-sjuk-sjuk.
fast jag är piggare idag. som tur är.
pencilin har jag också fått.
tabletter som är större än.. jaa..
vad ska man säga..

igår var det marit.. oh marit.
om jag tyckte om dig mycket förut, så kan jag inte beskriva
hur bra jag tycker du är nu.
kram fick man också, 3 om jag ska vara exakt.
och en autograf..
och två kort på oss.
kvällen kunde nästan inte bli bättre. förutom min feber.
halsont osv..
ärligt talat spelar det ingen roll att jag har ondare i halsen idag.
för det är av ett gott syfte.
längst fram satt vi också, så nära det gick.

arbetarbladet torsdag 5 oktober 2006
FESTLIGT MED MARIT BERGMAN. Gårdagskvällen var magisk för nästan 400 personer på konserthuset i gävle. Halvvägs in i konserten fick hiten "no pary" publiken att resa sig i festyra och sen var succén ett faktum. Popdrottningen bjöd på låtar från alla sina skivor. Recension kommer att finnas i morgondagens tidning.


imorgon är det fredag.
jag ska träffa jonathan. och sedan ska vi hem till johanna och äta.
jag ska vara hos min bror hela helgen.
antingen så litar inte mina föräldrar på mig. eller så är dom enbart taskiga.
hoppas det kommer gå brabra för champis.

10 underbara månader. J



Someday soon
I won't remember rainy
Afternoons
Warm soft skin and kissing
under blankets
I assume



bilder
från bästa dagen på året.

(förutom den 5/1 såklart)






Också en på jonathan
för att han är det sötaste jag vet.





/ elin


Kommentarer
Postat av: jooooN

jagälskardigmestavallting elin

2006-10-07 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback