me and you



vart både mys och gos igår och idag. fast mest idag. och källarstädning. oh, jag snodde jonathans babyvantar, dom är så söta. han är så söt så jag får ögoninflammation. Matteprovet gick som det gick, och so provet fick jag tillbaks idag.. vet inte riktigt betyg, efter som våran lärare bara sätter poäng. skitdrygt. Men iallafall ett starkt G. aja, strunt samma. jag hatar so och kommer alltid göra. Idag lämnade jag in min hemkunskapsuppgift... var relativt nöjd med den efter omständigheterna.. får bara hoppas på ett bra betyg.
usch, allt handlar verkligen bara om betyg betyg och betyg nu. ganska stressigt. jag blir så yr.
också är det så kallt ute nu, och inne.. det är kallt överallt.
Jag förstår inte hur jag ska överleva vintern med minusgrader när jag klagar nu.
bläblä, tur jag har jonathan och massa kläder som kan värma mig. och såklart mina två täcken och alla filtar.
Imorgon blir det bara massa mys med Idisen. det ska bli skojsigt. och sen är väl den helgen slut också.
allt går så snabbt. nu får det bli lov.
anna ternheims toner värmer i blodet och i huvudet. jaa-aa det är underbart.
om jag inte fick musik skulle jag inte överleva..
precis som jonathan blir tokig när han inte tränar..
fast han blir sådär gulligt tokig.




höst höst höst






/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback