my business


DAGENS LÅT: The embassy - It pays to belong
DAGENS KLÄDSEL: blåjeans, linne, kofta
DAGENS DUSCH: nyss, godnattdusch
DAGENS FRISYR: slarvigt, blåst
DAGENS SMINK: vanligt
DAGENS HÄNDELSE: hundratimmars plugg med kärlek
DAGENS PLANER: nu är mina planer att strax somna
DAGENS VILL HA: lite mer pengar kanske
DAGENS SAKNAD: johanna. det var så länge sedan vi sågs.
DAGENS DROG: jonathan
DAGENS TRÅKIGASTE: kylan
DAGENS DUMMASTE: skolböcker
DAGENS KÖP: ingenting
DAGENS DRICKA: kaffe.
DAGENS GODIS: hrm. chokladboll
DAGENS HUMÖR: lycklig och stressad
DAGENS SJUKA: pluggsjuk
DAGENS KOMPLIMANG: kommer inte ihåg
DAGENS KÄRLEK: j o n a t h a n
DAGENS ASGARV: nu. hahahahhaha
DAGENS LYCKA: pussarkramar
DAGENS KLANTSKALLE: jag brukar det vara
DAGENS AVSLUTANDE: och jonathan
dig älskar jag så mycket så
att jag lär hålla för där hjärtat sitter
så att det inte ploppar ut.



/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback