regn


brr.. fingrarna blir som frysta korvar av allt kallt och blött som faller ner från
våra höstmulna moln.
Igår var det ju minusgrader när jag somnade.. hade hoppats på att få
ett vitt mysigt snötäcke och lite mer ljus idag.. men nej nej...
(konstigt nog tycker jag att kylan blir annorlunda när snön kommer.
mer mjuk, på hösten är det med ruskigt)
Men iallafall när när jag vaknade imorse så var det kolsvart,
och himlen var grå. Jag möttes av ett iskallt grått regn.
hösten kan vara underbar med alla dessa löv och skinande sol..
och att man får handla nya mysigare kläder.
men om det är som nu är det bara jobbigt.
snart är ännu en vecka slut.. det går så fort.. även fast det känns
tungt på måndag morgon när man kan säga att det är nästan
en hel vecka till helgen.
Men sen hinner man inte tänka så mycket mer innan helgen knackar
på ens dörr.
den här helgen blir rätt så lugnt tror jag.. ska nog vila extra mycket
så att man är pigg och glad hela lovet sen.
Imorgon ska jag mysa med söta jonathan och kolla på idol och sådant.
det är mina enda planer..


jag skulle vilja skriva in en lista här.
men jag vill inte tråka ut er med sådana varje gång. även fast dom är hemskt roliga att sitta och fylla i.


sommarväder, sommarvärme.
oh jag älskar den.


nått annat jag tycker är sött



nu ska jag dricka cappuccino och göra klart min bilduppgift.
tjenamors.

Kommentarer
Postat av: jen

vår iskalla höst. burr... sitter fint med cappuccino.

2006-10-26 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback