storm. harriet. fint namn


ledsen. jag kan inte låta bli. begäret tar vid.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött, humör uppochner, kärkärkär
Är det nåt du absolut inte äter: pölsa
Kläder just nu: min skrumpliga gamla pyamas. mys.
Musik just nu: anna ternheims nya, så drogig 
Vad sa du senast: "hejdå" när jag pratade med någon som ringde 
Favorit-hangout: i min säng, under mina två tjocka täcken, med min jonathan, och kaffe
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hrm.. typ kanske 70 talet.. mamma och pappa pratar alltid om hur bra allt var.
Fisk eller badkruka: blandning. kan man det? aja. Beror på.
Hur många kuddar sover du med: fyra. fast sen har jag en under armen(jonathankudden), två vid fötterna. och två på sidan av.
Favoritväder: varmt, soligt, lagomt svettigt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en båt, en vän och massa bra musik
Spelar du nåt instrument: nej, jag slutade tyvärr.
Morgon- eller nattmänniska: natt isåfall. jag tycker inte alls om mornar
Sparare eller slösare: ojoj, slösare. önskar jag var sparare. men.
Bästa film: det vet jag inte. roligt är ju alltid bra.
Kommer du ihåg din första kärlek: ja det gör jag..
Älskar du henne/honom fortfarande: nej!!
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet just nu iallafall
Tror du på mirakel: det är en självklarhet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: utan tvekan..
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, verkligen inte.. kärlek är underbart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett, eller två. svårt det där.
Bio eller promenad: oh, svår fråga... jag lär nog säga promenad faktist. jag blir så trött på bion. Och man får prata när man promenerar..
Är du kittlig:nej. fast, det beror ju lite på person också.
Snarkar du? nesch
Stjärntecken? jungfru/våg
Rädd för insekter? blää
Äckligaste insekten: tusenfotingen, tvestjärten, kackerlacka.. nej usch. jag tycker inte om någon.
Största svaghet: jonathans charm
Det här är jag bra på: haha.. jag vet faktist inte..
Bästa bok? svårt att välja en specifik.
Vad vill du jobba som? fotograf.. eller kanske formgivare. Fast det skulle vara kul med design eller journalist också.
Chips, morötter eller godis? humör osv.
Pizza eller hamburgare? pizza!!
Skriver du dagbok? nej. endast blogg. datorn har tagit över det mesta av handskrivningen
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? nej..
Stökigt eller välstädat? välstädat tror jag. åhnej, jag blir som min mamma.-
Gungar du på stolen? ja, men det blir märken i golvet.. så jag får skäll.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? kanske som en upplevelse innan man dör
Vilken hand håller du gaffeln i? höger.. vänster. eh höger.. äsch.. olika
Är du rädd för blod? det är lite vidrigt ibland
Saltar du på maten? haha..
Gillar du att sjunga? ja, fast mest när ingen hör. för då skulle alla bli så rädda.
Anser du att du är stark? ja, rena superwoman
Utan på eller innuti?  okej ?
Brukar du sola? ja.. det är skönt
Vad gör du om du får hicka? klagar och hickar vidare
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? njaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback