Well, I'll try to imagine what silence looks like

denna dag har inte varit så händelserik. Jag skulle ha kunnat gjort så mycket nödvändiga saker, pluggat, städat eller kanske tagit en lång prommis. Istället så låg jag och huttrade av kyla framför tvn i pyamas, och såg massa filmer som sänds om och om igen. aja, skönt att ta det lugnt iallafall. men man känner sig endå stressad, lovet är snart slut. Eller det är egentligen inte det, men det är så kort, så kallt och så.. ja, jobbigt. två veckor, då snackar vi!
pengar pengar, ge mig. varför ska man jämt hitta så söta saker när man inte har råd. Det är så mycket annat som ska ordnas. Och små utgifter man inte tänker på, seriöst.. godis. bara det.
jag blir tokig.

ge mig den här koftan, så kanske min törst släcks för en sekund



imorgon lär jag väl göra nått vettigt iallafall. fårse om jag lyckas dra med pappa in till valbo för att handla hudkrämer, cliniq. eftersom att vårt lilla samhälle här har drabbats av billighetsaffärer-och-matproblem.
jag blir tokig.
skaffa en vettig affär, ta bort rusta, spräng ÖB, flyg iväg med willys.
inte konstigt att alla vill flytta, ska flytta. flyttar. Jag med, sen ska jag bort från den här hålan.
om jag blir kvar här hela mitt liv, då skäms jag.

idag har jag klippt mig, eller nyss. min kusin ringde. 150 "POFF!!"-borta. äsch. bättre det än 400-500 väck. hon är bra på att klippa också. så det lönar sig.
vart väl ungefär likadant som när jag klippte mig sist.
vågade inte riktigt öppna mina fantasiknölar och sprida ut dom, får bli en annan gång. som man tänker, precis som med allt annat.
usch.

nu tänker jag sitta här ett tag, kika på allt jag bara kan drömma om.
önska mig saker. nu får det bli jul!!!
sen ska jag läsa min bok, snegla lite på teven, och sova.

hoppas jonathan inte fastnar i snöovädret som dom säger ska komma.


the postal service!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback