you can take a picture of something you se


åh, att folk orkar ringa 3000 gånger så tidigt på morgonen..  och vad vart det av den där "orkanen"? ingenting. lite blåst. Men ingen blåste bort, bara dom fina löven. Alla bara pratar, det gör dom alltid.
Varnar för saker som inte händer, tillsist kommer ingen bry sig om deras beräkningar mer.
Idag har molnen försvunnit. helt blå är himlen, om man ignorerar kylan som fryser vattenpölar och min näsa, och bara kollar upp.. så kan man låtsas att det är sommar nästan.
Imorse tog pappa och champis med mig ut på en lång lång prommenad.. två timmar tog det.
fast det var hemskt mysigt. och man blir inte så kall när man går i deras tempo.
och man kan tänka mycket i skogen, rensa huvudet. jag måste börja följa med oftare, jag missar så mycket. champis blir så glad. jag med.
fredagsmys var det igår.. med jonathan. idol, pizza/sallad, godis och mys.
ikväll är han och kollar på thomas di leva, han får det säkert roligt.
ikväll ska jag och ida gå ut i kylan och kila ner och kika på bio i våran lilla biograf i sandviken. den duger, det är mysigt. Djävulen bär prada ska vi se. också ska vi äta godis.

håll tillgodo med bilder från våran mysiga morgonprommenad.

plus och minus just nu-

plus

  • cappuccino
  • voffsingen
  • musik musik
  • myskvällar

minus

  • blött
  • kallt
  • ingen soffa
  • brist på pengar

ge min nått som kan göra så att min ekonomi fungerar. jag blir tokig snart.
nu vill jag vinna på lotto eller något.
det är så mycket vill ha, och så mycket som jag behöver.

nu ska jag snart äta. sen ska vi kila på bio.

morsningkorsning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback