I wear your sweatshirt again


ännu en vecka över, och detta var praoveckan. Den har varit bra, och rolig.
Kändes nästan lite jobbigt att lämna alla barnen, och den fina skolan.
Nu har jag fotograferat konstant i en hel vecka. och skrivit.
Alla har varit så gulliga och snälla mot mig.
också har jag slutat som man gjorde i sexan, väldigt tidigt varje dag.
Det har varit skönt.
Fast jag har varit supertrött när jag kommit hem varje dag,
det tar musten ur en att vara med mindre skrikiga barn.

nu är det helg iallafall, skönt det. Idag ska jag nog bara vila och följa med mamma och pappa till valbo.
Oj justia, jag ska laga mat också. har ju det i läxa.
undra vad man ska hitta på. nått gott. fredagsgott.

på lördag ska jag nog umgås med jonathan.
det är alltid lika mysigt.
jag får ju endå inte vara med på våran match i helgen.
hoppas på att få träna på måndag iallafall.-
längesedan nu.

och sen, ja-a..
då är helgen typ slut.
tröksöndagen också
men då måste jag väl börja med läxor.
usch.
jag orkar inte.


nu ska jag kila iväg och göra nått upp-piggande.




du är min dröm på natten
och verklighet på dagen.
jag älskar dig jonathan



/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback