no party



idag var den en sovardag. första gången på länge jag sov ganska
ungdomsnormaltlänge. Det var skönt.
Johanna och jag kilade och kollade på när jonathan spelade
fotboll. Dom vann med 5-0 och han är så söt när han spelar.

sedan gick jag hemåt med johanna. Vi skilldes åt.
och sedan plingade det på dörren.
Jonathan kom, jag fick paket. Vi åkte och köpte mat med pappa,
myste och sedan åt restera från födelsedagsfikat igår.
en mysig dag.
fast en väldigt tröttig.

imorgon börjar min första praodag. Och jag har såklart glömt att
ringa ett sista viktigt samtal.
 " big big shame on me"
hoppas det går lika bra att ringa imorgon också.
det är inte lätt att komma ihåg allt hela tiden.


jag är som en tvättsvamp -
jag tar in allt som sägs jättesnabbt.
du är så söt .



justia, imorgon ska jag till gävle med Ida. Och handla massa roliga saker för pengarna jag fått.
Också ska vi hämta ut våra underbara biljetter.
Marit. du är underbar.


bästa födelsedagspresenten.
jag.
och elin.




jonathan
It's you it's you it's you, It's always been you
i heart you




/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback