tårta och höstskimmer


hej!

Johanna och jag hade myspys igår. fast filmen var så seg.
och vi orkade inte mycket godis. men jag har alltid endå
mys med min johanna.

Jaa må hon leva, ja må hon leva. tralalaa.
det hördes från det första trappsteget, enda in till min säng.
Och luras kan dom, mina föräldrar.
 vi har fina rosor i träfgården. Fast det här var nog den sista för året.
tillägnad Elin.
Jag fick min älskade kamera. och mer än så behöver jag inte.
Snart kommer kalasfolk. Som ska äta mat och smaska med massa gott fika.
och såklart min farmors superduper goda tårta.
det här är en skön dag
och det är fint väder.
och inatt gosade jag med din tröja.


om jonathan var här,
skulle dagen ha strålat ännu mera.
och jag skulle ha varit lycklig så jag nästan spricker.
men jag spricker halvt nu, och det är bra endå.
jag har fått ett sött sms och ett telefonsamtal senare.
Men vi ska fira mig en annan dag, bara han och jag.
och då blir det myspys.

justia, jag har också fått många söta sms,
gb-inlägg, samtal och andra hälsningar på min dag.
tack så mycket. ni är så snälla alla.

mina underbara vänner kommer också, och släkt.
synd på att amanda inte kunde komma. Men det ska firas
en annan dag med.
så det blir massa dagar.
det är ju ett plus.


ett annat plus är marit bergmans nya skiva
I think It's a rainbow.
usch. jag får rysningar.



jag "är världens bästa bortskämdaste lilla prinsessa jag".
enligt anna.
min anna. min söta svägerska.


chamis i sitt galna tillstånd

och sitt ganska så lugna tillstånd

du är söt.




Jonathan du är mitt allt
det där som får mitt hjärta
att slå dag ut och dag in




/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback