falafel och Ben&Jerrys


Det lovade inlägget om de närmsta dagarna tänkte jag ta mig tid att skriva nu.
Jag vet inte vad jag gör eftersom jag inte hinner med någonting nu för tiden,
det är liksom som om dagarna bara går så mycket snabbare och jag så
mycket segare. Det kan ju vara en anledning, eller så är det så att jag bara är
så himla lat och degar framför datorn så fort jag får en minut över,
bara för att jag har blivit så enormt skoltrött nu, för att det är 25 ordentliga
skoldagar kvar i våran skolan, sen är det bara massa trams. Och för att jag
redan kommit in på det gymnasium jag vill gå, och såklart för att det börjar
nalkas sommar och sol,  då kan man inte bli annat än trött när man tvingas
vara inne och plugga på förmiddagen, och även eftermiddagen när man väl
kommit hem.
I tisdags var Sanna och jag iallafall och lyssnade på kloka Emma Hamberg när hon
berättade helt öppet om sin tid som ung. Tänk om fler kunde vara lika öppen
och pratsam som henne, och så enormt rolig. Men det kändes som om det mest
var massa torrisar som var där och lyssnade, det kanske kom några fnitter lite
då och då när hon predikade om sex och allt som är relaterat till det, men jag,
jag hade kunnat gabflabba flera gånger, men höll mig då eftersom det skulle
kännas lite för utmärkande.
Igår så var det niornas obligatoriska danskväll, riktigt roligt må jag säga.
Jättesvettigt såklart, eftersom det var typ sexhundra personer i den lilla
lokalen, och eftersom jag dansade så mycket att jag hade lite träningsvärk idag.
Sanna och Erik vann buggtävlingen överlägset, det var nog det snyggaste jag sett.
Fast Mathiás och jag var rätt duktiga vi också lär jag säga, men vi blev utslagna
av dom bästa, vilket var helt rätt!

Imorgon ska Jonathan laga mat åt mig också ska vi mysa hela kvällen och natten.
På lördag ska jag träffa Sanna, och sen på söndag drar mitt lag iväg på cup i täby.
Sen när vi kommer hem så ska sista april firas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback