Lista

Tio första
Första bästa kompis: Emelie
Första bil: har ännu inte uppnått åldern för nått sånt
Första kärlek: Johan (i sexårsverksamheten), han har jag förövrigt gått i samma klass med sen dess. puhh.
Första husdjur: Ett svart marsvin med bruna fläckar, brunfläck. Och hon gav mig också fläckar!!!
Första semester: Vid ett års ålder tror jag, åland då, och tio år till. Nu för tiden så är det Spanien som gäller.
Första jobb: Om prao räknas så.. på mammas jobb. Skittråkigt! växeln-hallå-hallå.
Första köpta skiva: Typ Spice girls eller nått, eftersom att jag var så enormt besatt av dom när jag var liten.
Första riktiga kärlek: Jonathan
Första piercing: Tog hål i öronen när jag var 11 eller tolv..
Första konsert: Det kommer jag inte ihåg..

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Middag i lördags typ.
Senaste bilfärd: Hem från matchen i gävle igår.
Senaste filmen du såg: säg att du älskar mig
Senaste ringda telefonsamtal: Mamma
Senaste bubbelbadet: på badhuset för typ nån månad sedan..
Senaste spelade cd: The Concretes - Hey trouble
Senaste kyss: idag, typ kvart över sex
Senaste gången du grät: på påsklovet, kommer inte ihåg vilken dag, det var fler av dom.
Senaste måltiden: just nu, en underbart god fryspizza med mozzarella

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: nepp..
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: nja, nje, tror inte det
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja.
Fastnat med blicken i någons urringning: haha, ja det kanske man har.
Fått ditt hjärta krossat: mm
Sagt att du älskar någon utan att mena det: tyvärr så är svaret på den frågan hemskt nog ja.
Haft ett one night stand: Nepp
Busringt till någon: Jadå, nångång för typ hundra år sedan

Sju saker du har på dig just nu
1. grå tröja
2. blåa stuprörsjeans
3. svart linne
4. Uggle halsband
5. Armband (present från Sanna när hon var i cypern) 
6. strumpor
7. trosor 

Sex saker du gjort idag
1. ätit skol-if's glassbomb
2. pussat på Jonathan
3. Varit jätte-döda-hungrig
4. haft nationellt prov i matte
5.  skippat skolans äckliga pannkakor
6. nästan slagit ihjäl mig själv eftersom båda bromsarna på cykeln är av!

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Choklad
2. Symaskinen
3. Kyssar
4. Kaffe
5. kameror

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Jonathan
2. Sanna
3. Johanna
4. min kudde (och champis)

Tre val
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Sommar!!!
Choklad eller chips? CHOKLAD

Två saker att göra innan du dör
1. Hoppa fallskärm
2. Dyka med delfiner

En sak du ångrar
att jag alltid hakar upp mig på massa skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback