Påsklov


Finally, det efterlängtade lovet är nu äntligen här.
Idag har jag i regel inte gjort så oerhört mycket,
handlat lite tyg så jag äntligen kan sätta gång och
sy litegrann.
Funderade ett tag på att ta mig en lång promenad
eller en jobbingtur senare, men detta blåsiga väder
får mig faktist att tveka enormt mycket på det.
Och om jag känner mig själv så blir det nog inte
ens några fler tankar om att göra det.

I tisdags var det våran skolas omtalade dag, dvs
skolresan för oss nior.
Vi for till stockholm tidigt på morgonen, kollade på
en film på cosmonova, efter det så fick vi gå på museum.
Direkt efter museumet fick man knalla runt på stan i några
timmar. Jag fick två plagg inhandlade, bestående av en
t-shirt från monki, och ett par ljusa jeans från cheap monday.
Vi åt även god mat och lyxade på med sveriges godaste
brownie toppat med mjukglass. mums!

Nu tre bilder från bussresan tidigt på morgonen.
Tog tyvärr inga fler kort under dagens gång eftersom jag helt
enkelt glömde bort det.






Nu ska jag fortsätta äta gräva lite i min stora vattenmelon,
sen ska jag äta räkmacka med mor och far

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback