Tyg och thé


Verkligen perfekt, superbra timing. Tack våren och alla dess baciller!
Nej usch, sällan att jag blir sjuk. Och jag antar att jag denna gång blev
smittad av "den sjukaste flickan i världen" som hon kan framstå som
när hon är sjuk, dvs Sanna Rehn. Men inget negativt med det, tvärtom
jag tycker hon är lika gullig och snäll i alla sammanhang, men som
sagt, hon har en tendens att klaga ihjäl en.
Så idag som är min första officiella lovdag så ska jag umgås med
henne, och jag ser redan dagen framför mig. Hur vi kommer att
tävla om vem som är mest vek och sjuk, och vara riktigt ego båda två.
Men jag vet också vem som kommer att vinna, oavsett om hon är
sjukare eller friskare. Och det kanske ni kan lista ut med?
Haha.
Nu sitter jag här åter igen, med min enorma vattenmelon, och nu
även ett stort glas thé vid min sida. Eftersom att jag inte tycker
någonting annat till frukost är så enormt frestande. Men vi får se
hur jag mår senare idag, det kanske bara är något tillfälligt kan jag
ju alltid hoppas på. Men om jag känner mig och min enormt
mottagliga kropp så har jag nog redan samlat på mig en rejäl hög
med baciller, och dom släpper nog inte i första taget.
För med mig, finns det inget som är tillfälligt.
- Nu innan jag ska träffa Sanna ska jag nog sy lite mer på min
blåa kjol jag startade med igårkväll. 

morsning-korsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback