Avsked och återseende


Ännu ett avsked inträffade idag, precis som allt för många gånger
tidigare denna sommar. Denna gång var det Jonathan som for iväg
med sitt fotbollslag på en cup i örebro...Visserligen så kommer han
hem på söndag kväll och det är inte allt för långt dit, men det blir
jobbigt ändå...
Ett plus är att jag iallafall fått mig ett kärt återseende ikväll, dvs
Sanna och Denise. Det var riktigt trevligt att träffa dom eftersom
dom varit ute på små äventyr och vi har inte setts på ett tag.
Under kvällen i ära har vi pratat, ätit glass och haft precis lika mysigt
som vi alltid har när vi ses.
Dom stannade ganska länge och det var inte allt för längesedan
dom åkte hem.. Eller jo, ganska längesedan. Och jag kanske borde
sova snart så jag är pigg till morgondagen och likaså kvällen,
men min tomma stora säng (som annars brukar kännas för liten)
ekar väldigt tomt och känns inte så hemskt inbjudande just nu,
varesig jag är trött eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback