den där blicken, som får mig ur balans


Dagen i ära har tillbringats med Johanna, var verkligen välbehövligt
eftersom att jag knappt kommer ihåg sist vi umgicks bara vi två.
Vi hade precis lika trevligt som vi alltid haft under dessa 4 år,
vi bakade en underbart god äppelpaj, pratade en massa, laddade
ner och lyssnade på musik, och jag gjorde också ett desperat försök
till att lära henne att göra en inbakad fläta på sig själv, men tyvärr
så hade hon inte kapaciteten till att klara det helt och hållet.
Just ja, höll på att glömma det viktigaste och det jag är
mest stolt över under dagen som gått,
det var jag som lärde Dobby vacker tass, slå den ni!

imorgon börjar jag gymnasiet.
hejdå




jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback