Migrän


Igår var en jätte-jätte trevlig och lyckad kväll, dock blev det
ett litet tråkigt avslut eftersom att jag blev tvungen att åka hem
för jag fick ett sånt hemskt migränanfall, tur jag hade söta Sanna
som var så snäll och följde med mig så jag slapp åka hem själv.
Twiggy frostbite var såklart som väntat precis lika bra som dom
var förra gången jag såg dom när dom var förband till
Salem Al Fakir.
Iallafall så gick jag och la mig när jag kom hem med en stor
förhoppning om att det skulle vara bättre till idag, men icke sa nicke.
Vaknade med precis lika dryg migrän, kanske till och med värre,
(eller så inbillade jag mig att den var värre för att jag var extremt
tröttt), tog en alvedon och la mig igen... Men ändå så har tyvärr
migränen suttit i hela dagen, även fast jag ätit x antal tabletter,
så det blev tyvärr inge gävle för mig ikväll.
Nu sitter jag här och lyssnar på vapnet, tröstar mig med en massa
coca cola, ben&jerrys och drömmer om finare väder, typ som för
några dagar sedan då man kunde gå klädd som på bilden nedan
och nästan tycka det var för varmt.
Kanske jag ska orka pallra mig hem till bror och sova där.

Imorgon kommer älskling hem!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback