qiuet


Nu är verkligen hösten här, jag menar i lördags hade jag vantar
på mig för första gången och har haft det varje dag sen dess,
det är seriöst inte riktigt klokt.
Och nu har skolan börjat på allvar, och det pratas redan om prov
och idag ska jag plugga historia och skriva om en person som
gjort något som påverkat våran histora och även framtid, problemet
är bara att jag inte riktigt vet vilken jag ska välja.
Helgen som varit har spenderats med Jonathan och det har varit
precis lika mysigt och trevligt som alltid, synd att helgerna inte är
längre bara..
Igår tapetserar äntligen mor och far mina två väggar som ska bli
fondväggar, det börjar se riktigt bra ut nu, hemskt ljust bara, men
det är bra, och golvet kommer vara mörkt.
Kanske kommer upp bilder på det ikväll eller imorgon.

Nu ska jag sätta på mig en massa kläder så att jag kan cykla iväg
i kylan senare och kolla på älsklings match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback